Nakenbilder (II)..

..hade jag inte som rubrik igår. Ändå slog jag läsarrekord. Yay.

Jag har tagit bort bilden på mig själv som jag la ut förra veckan. Pratade med min terra om det, och han påminde mig om att jag inte är vid mina sinnens fulla bruk just nu. Jag är sjuk. Även om det kändes helt rätt när jag la upp bilden, så kanske det inte gör det sen. Jag tyckte i alla fall att det var bra att få bevisa för mig själv att jag inte behöver gömma mig för omvärlden när jag har dåliga dagar. Tack för att ni hjälpte mig att bevisa det.


Kommentarer
Postat av: Tove

Tror det var rätt val, inte för att du INTE borde visa hur du ser ut, för som jag sa till dig, du är verkligen snygg, perfekt näst intill! MEN trots det så tror jag som O också sa, att du troligtvis inte kommer ha nytta av att ha bilden liggandes uppe? För vem vet vem som läser ens blogg, egentligen? Du har visat oss det som var relevant att se, eller ja, om nu reletvant är rätt ord? Jag tycker det var bra gjort att visa bilden i alla fall, men mest för din egen skull, för att se att ingen tycker som du, och inget farligt hände.. Fast vi visste redan att du hade en snygg kropp.



MEN.. Matilda är ju DU.. inte din kropp. Du är så jävla bra med 11 kilo upp, eller som du är nu. Inte 11 kilo ner dock, då är du nog fan så mycket tråkigare.. fulare. Eller ful blir du aldrig, men nu är du så bra, så snygg, så rolig, så snäll.. Jag tycker verkligen om dig. Jag vill INTE tappa kontakten med dig.



kramis

2011-03-22 @ 21:26:08
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: Tant Malin

Det var bra. Tänk att de där fotona lever ett evigt liv ute på internet och vem som helst kan göra vad som helst med dem. Urk.



Kram!

2011-03-22 @ 23:10:22
URL: http://tretusenggr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0