En mycket märklig sak..

..som jag har upptäckt den senaste veckan, är att jag alltid tycker att jag är ful när jag ser ett nytaget kort på mig själv, men om jag väntar en månad och tittar igen så tycker jag att jag är fin. Varenda jävla gång jag ser ett gammalt kort (bortsett från vissa mindre smickrande porträtt) så tänker jag "men varför i helvete var jag inte nöjd?! Kan jag inte få se ut sådär nu..?"

Jag kanske tycker att jag är fin? Åtminstone retroaktivt.

Ehm. Jag känner att det här inte var ett av mina skarpaste inlägg. Men ibland är jag inte smartare än såhär. (Igår var jag förresten ännu dummare. Googlade zornkullor och fick upp typ antikporr, och min första tanke var "men oj, hade de sex på den tiden?"). (Varför håller jag inte tyst om sånt, så att folk kan få tro att jag är intelligent?).




(Sådär, nu fick jag höja mig själv lite).

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! Det vaar meningen att du skulle ta åt dig! Såklart:-) Din humor är ju fantastisk, lyser genom skärmen fullständigt. Kramen!

2011-03-01 @ 17:02:56
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0