Eller nej. Jag vill bara älska mig själv.

Jag vill tycka att det är sött att jag ler som en 5-åring. Jag vill ignorera mina finnar. Jag vill tycka om mina runda ansiktsdrag. Jag vill le med mina skrattgropar på låren. Jag vill tycka att min skelning är charmig. Jag vill tycka att mina små bröst är kvinnliga. Jag vill gilla min mjuka mage. Jag vill tycka att min kritvita hy är vacker. Jag vill tycka att det är mysigt att mina lår nuddar varandra.

Jag vill tycka om den jag är också, men av någon anledning brukar det komma på köpet när jag känner mig okej utseendemässigt.

Trist att jag är så jävla svårflörtad.


Kommentarer
Postat av: Stella

Jag vet precis hur du känner (inte för att det är till någon tröst). Det svåra är inte att bli älskad. Det svåra är att älska sig själv så att man kan förstå och känna kärleken från andra.

2011-03-29 @ 11:40:33
URL: http://stellainkeri.com
Postat av: Maria

Betyder kanske ingenting.

Men jag tycker att du är jättefin!

Kramar pa dig!

2011-03-29 @ 13:16:46
URL: http://girlgonelost.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0