Tack - igen.

Tack Tove, för att du är så fantastisk! Dina kommentarer får mig att känna mig tolv år yngre än dig, men jag ska nog komma ikapp snart.

Tack A för smset. "Jag skulle tycka det var härligt att träffa dig", du anar inte vad de orden gjorde för mig idag! Och tack för mailet, alltså.. Det var fan det bästa någonsin! Även om jag blev arg för att det inte var jag som skrev det.

Tack Simone, för att du uppskattar min humor. Förhoppningsvis kan jag dela med mig lite mer av den snart, det lär ju vara halvtrist att läsa mina bitterfittiga inlägg just nu.

Tack Natanya, för att du alltid lyfter upp mig när jag ramlar.

Tack Idunflickor, jag skulle aldrig klara detta utan er.

Tack Jocke, för att du är så jävla stark och tror på mig.

Tack alla mina vänner, ni är ovärderliga. Älskar er!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0