Note to self.

"Jag älskar dig, för att du är smart, ärlig, öppen, har världens sötaste fötter, het rumpa, sexiga ben, fina ögon, för att vi har grymt sex, för att du vill se fotboll och dricka öl, för att du inte sminkar dig jämt, för att när du ler kan inte jag sluta le, älskar din mage, dina bröst, ditt ansikte, när du pekar med fingret åt mig, när du dansar naken, när du är naken, jag älskar hur du behandlar andra, känns som om alla du blir vän med litar mest på dina ord, älskar när vi brottas, när du stryper mig, när du kommer hem med en present :), att du motiverar mig till allt, typ. Du är mitt allt M. Älskar dig sjukt jävla mycket."




Kommentarer
Postat av: Magda

WOW! Vilken keeper hörru ;O. Ähh skämt och sido, det verkar som att han tycker att du är en otroligt fantastisk människa. DU är värd att älskas - bland annat för att du existerar! Mer krävs inte.

2011-02-23 @ 17:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0