Nätterna är långa.

Det är trist att ätstörningar inte bara handlar om mat och vikt, då hade kranskullan sprungit bredvid mig nu.

Jocke har satt upp en ny regel i vårt hem, efter 22.00 får jag inte ställa några frågor av den här sorten:

Älskar du mig?
Skulle du tycka att jag var mer attraktiv om jag gick ner i vikt igen?
Har du legat med *?
Skulle du vilja ligga med *?
Tycker du att * är snygg?
Den där gången för ett år sen då du sa det där, menade du egentligen det här då?
Ångrar du att du flyttade ner hit?
Tycker du att det är äckligt att mina lår nuddar varandra nu?
Skulle du vilja ligga med *?
Saknar du att vara singel?
Vilka tjejer brukar du fantisera om när vi har sex?
Varför ville du ha mig, var det för att jag var smal när vi träffades?
Skulle du skämmas om dina kompisar såg mig nu?
Har de andra tjejerna du har legat med varit bättre i sängen än mig?
Är du här för att du tycker synd om mig?
Är jag dålig i sängen?
Är du kär i mig?
Varför har du sex med mig, är det för att du vet att jag skulle bli ledsen annars?
Tycker du att * är snygg?
Skulle du vilja att jag opererade brösten?
Skulle du vilja ligga med *?
Tycker du om min kropp?
Tycker du att min rumpa är äcklig för att den är stor?
Om * ringde och ville ha dig nu, skulle du lämna mig då?
Tycker du att det är äckligt när det blir såna här valkar på min mage?
Har du legat med *?
Vill du vara med mig?
Saknar du någon av tjejerna du har legat med?
Tycker du att * är tjock?
Tycker du att det är snyggt att vara smal?
Om jag var snygg, skulle du vara kär i mig på riktigt då?

Yes, ett litet urval av de frågor jag vill ställa ikväll. Jag får ångest av att inte fråga, trots att jag vet att ju mer jag frågar, desto mer ångest får jag. Hjulet snurrar, rapidly.

Fan, vad jag är less på mig själv.



Kommentarer
Postat av: camilla

Okey :/ känner du att du har kommit långt i din tillfrisknadsprosses? hur fungerar det för dig hemma?

kramar

2011-02-17 @ 07:41:04
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: J

sv: jag hoppas det!



och btw BRA "regler" du gjort med din kille!

2011-02-17 @ 10:26:15
URL: http://mittfelaktigaliv.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Haha, jag måste skratta. Mest för att jag känner igen mig. (Hoppas du inte tar illa upp).

Det är ju liksom så idiotiskt, och ändå är det hundra procent rationellt i en ätstörd skalle. Skulle även lägga till frågan "Har nån av tjejerna du legat med varit smalare än mig?", men fy, det ska jag inte ens tänka på.



Puss!

2011-02-17 @ 12:55:06
URL: http://kessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0