Jahapp!

Natt igen.

Gårdagen var grym, jag mådde bra, hade roligt och orkade till och med ta en promenad och laga mat. Men nu.. Inpå småtimmarna förvandlas jag som en varulv, jag blir mitt monster.

Edit: Min terra har förbjudit mig från att dumpa mina "trygghetsfrågor" även här, så jag plockade bort den.

Jag vill så gärna tro att det är mig han vill ha. Det förstör så mycket att jag inte gör det! Men jag kan inte, det går inte.

Jag fattar inte. Det jävligaste är att jag inte ens tror att det skulle bli bättre om jag var smal. Jag trodde ju att det var lösningen på allt.



Kommentarer
Postat av: filiqqa

Sv; Var inte riktigt det jag syftade på, men vad gör det! Inget! :)

Åh, jag måste också börja använda riktiga byxor. Ett par snygga jeans kan vara något bland det finaste som finns ju. Men så svårt det är, så svårt. Fast inte omöjligt!



Du skriver så klokt och bra. Jag önskar att jag kunde ge dig något klokt tillbaka. Ett svar på en fråga kanske. Men jag kan det inte. Äh.

Jag hoppas du får en fin vecka, att den blir så bra som möjligt och bättre!

2011-02-21 @ 08:07:38
URL: http://filiqqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0