Torsdag 12 maj

När jag kom från stallet igår hade jag en klump i magen. Väldigt tråkigt, för enda gången jag inte har det är just hos Bambi. Klumpen berodde på en unge i stallet. Hon är ponnyryttare, alltså under 18, och tävlar i hoppning, har dyra ridkläder och dyr utrustning. Hennes pappa kom till stallet med mat åt henne, och hon klagade på att den var tung. Sa inte tack. En äkta, bortskämd ponnyunge alltså. Och jag tyckte att hon var otrevlig och kort mot mig.

Hur fan kan jag bli så påverkad av ett barn? Jag ska inte vara bland folk. Uppenbarligen klarar jag inte av det.

Idag hade jag i och för sig jättetrevligt i stallet. Ska få rida på söndag! Yay. Tyvärr är det som sagt bara i stallet jag mår bra. Jag är fruktansvärt opeppad på allt annat. Är trött, har ständigt lite ångest i bröstet, vill ingenting. När vänder det?

Håller på att rensa min dator, och därmed bland mina bilder. Jag blir väldigt ledsen av att titta på bilder på mig själv. Jag ser glad ut, är fin, vi har roligt. Jag vill tro att det kan bli så igen, men det gör jag inte. GAH! Jag är så jävla trött på mig själv.


Kommentarer
Postat av: therese

Kanske för att ungen var otrevlig och kort. Det är inte dig det är fel på. Det är väl hon som inte lärt sig att vara artig. Du får vara lite arg på henne. Att hon är otacksam. Men du får inte vara arg på dig själv för att du tror att du inte ska vara bland folk.

2011-05-13 @ 16:01:55
URL: http://skuggdoft.blogg.se/
Postat av: camilla

Det är klart du kan bli som du var innan:) som du skriver så var du fin, glad och hade det kul så vad hindrar dig från att få ett sånt liv igen?:D



Många kramar

2011-05-13 @ 20:35:02
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0