Söndag 15 maj

Jag lyckades förstöra den här morgonen också. Helt enkelt för att jag är overkligt rädd för kärlek. Varför tycker alla andra att det är så jävla okomplicerat?!

Eftersom jag inte lyckades rida Marias ponny igår så gjorde jag det idag istället. Åkte dit och var väldigt nere. Jag hade verkligen ingen lust alls. Men det var jätteroligt, och ännu roligare var att jag fick en massa beröm av en annan hästägare där. Blev uppriktigt glad! Och lite ledsen.. Jag slutade ju trots allt rida för sex år sedan för att jag tyckte att jag var så dålig.

Åkte vidare till Bambi, som var pigg och ganska uppkäfitg. Det var på tiden, hon var varit lite väl foglig de senaste veckorna.. Red ut med stallägaren på ett av hennes fullblod, det var också väldigt roligt och jag fick beröm för min ridning igen. Var på betydligt bättre humör när jag åkte hem än när jag åkte därifrån.

Nu vill jag förklara att jag vet att jag inte är jätteduktig. Som om det spelar någon roll om jag skulle råka tro det. Eller om ni skulle råka tro det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0