Måndag 16 maj

Eskilstuna med halva klassen.

Vi ska skriva rapporter om olika ämnen, och jag är återigen i samma grupp som Muca och Sara. Borde kanske försöka utmana mig med att samarbeta med andra, men de är fantastiska och jag tycker att jag är värd att få känna mig lugn och trygg ibland. Vi hade en intervju idag, och det kändes faktiskt okej. Jag kunde koncentrera mig i alla fall, och jag nöjer mig med det. Haha.

Köpte med oss två flaskor vin för att findricka lite. Jag kom på att jag saknar att vara full, och så blev det. Var rejält tipsy vid middagstid och lyckades hamna i en diskussion om rapporten med min lärare. Smidigt. Sen blev jag snorfull. Mer om det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0