Lördag 14 maj

Idag hade jag planerat att rida en av Marias hästar, se KTHs Quarneval, åka till Bambi och sen hänga hela eftermiddagen med Anna. Tji fick jag.

Vi vaknade 13.45. Sånt gör mig ganska opeppad.. Gjorde mig klar för att åka till Marias stall, men bussen kom inte så det blev för sent. Och samma buss går till Bambi, så jag tog mig inte dit heller. Ringde SL, vilka pissade på mig och dessutom glömde berätta att jag hade kunnat kliva på bussen vid Danderyds sjukhus. Som tur var kom Anna och räddade mig.

Jag, Anna och Jocki åt pizza, drack vin öl och såg schlager. Det blev alltså en ganska trevlig dag ändå.

Men. Jag trivs inte i mitt sällskap. Framför allt inte när jag trivs väldigt bra med resten av sällskapet. Trist det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0