Torsdag 24 mars

Hade ett jättekonstigt samtal med min terra idag. Jag var liksom.. glad. Jag har inte så mycket mer att säga om dagen - jag har varit trött, men glad. Det är vår; vi har ätit glass i solen (..som tog sig in genom fönstret, det blåste för mycket utomhus).

Ikväll var Anna här, det var agréable. Vi satte oss på Professorn, världens bästa restaurang/café/pizzeria/pub/disco, och drack öl. Jag drack två äckliga lättöl och hon drack en god starköl. Ibland är jag dum.

24 mars - friskaste dagen i mannaminne.

x

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh!!! Vad glad jag blir! Heja dig! :D



Tack, det känns rätt:)



Ja, detta döljande.. Jag tror inte min pojkvän märkt nåt fören han märkte i vintras att jag spydde då o då. Han blev förvånad när jag sa att jag började med det i typ oktober eller nåt. "Va oj så nyligen" hans blick sa vad han tänkte, typ: "vad var de för fel innan då.." aja.. men det är ju så. dom fattar inte.



Tyvärr önskar jag att jag var mer pepp. Inte alls så motiverad på de jag gör.. vill bara bli klar så jag kan söka jobb eller läsa annat. haha.



2011-03-25 @ 16:08:51
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0