Torsdag 17 mars

Är trött som fan, yao. Har haft magont över vår lilla sketna Värmlandsuppsats i veckor nu, men ändå inte lyft ett finger. Imorgon ska den in, så vid kvart i åtta ikväll satte jag igång. Det börjar kännas riktigt obehagligt att jag inte kan få saker gjorda, jag borde verkligen vara sjukskriven.. Har lyckats skriva min del i alla fall. Inte mycket att hänga i julgranen, men jag antar att mina kurskamrater inte förväntar sig särskilt mycket.

Idag var en ledsen dag på Idun. Jag känner mig som en dålig vän, jag lyckas inte stötta när det behövs som mest. Och jag blir uppgiven när mina gruppkamrater inte utnyttjar Idun fullt ut, det är så otroligt viktigt att ta vara på tiden men jag lyckas inte övertyga alla om det. Dessutom målade jag ett klockrent självporträtt som inte direkt lyfte mig. Avslutade dagsvårdsdagen med att gråta på tunnelbanan efter att ha sett reklam för VictoriaMilan, en dejtingsida för de som vill "göra livet levande" genom att ha en affär. Jag vill att världen ska vara en fin plats, och jag blir lika besviken varje gång det motbevisas.

Vad negativt det blev. Så är det inte egentligen. Jag har varit väldigt frisk idag, ledsen och nere sådär som friska människor är ibland. Linda, som slutade i vår Idungrupp förra veckan, har hängt på SCÄ idag. Jag saknar henne, så det gjorde mig glad. Och Harry har spenderat kvällen med att tvätta Joakim i öronen, medan han spelade TV-spel. Det får mig alltid på bra humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0