Torsdag 10 mars

Fan, vad ni är fina.

Jag mår bättre. Har världens bästa terapeut som gjorde en kvick livräddning på telefon idag, så nu är jag på spåret igen. Jag har på något vis lyckats vända den negativa gårdagen till en halvkristen tacksamhet för ätstörningen. Hrm, kanske kräver en förklaring. Men jag orkar inte nu.

Jag är hos Bambi, kom hit igår. Jag ditchade Sara och Muca inför sista intervjun och åkte hit istället. Vi har promenerat med våra åringar idag, Bambi är nästan läskigt snäll. Jag bara väntar på hennes trotsålder.. Har myst i stallet också, och hon är verkligen världens mest lätthanterliga unghäst. Fin är hon också.. Damn, jag vill inte fästa mig vid henne!

Linda jobbar, så jag har följt med hennes pojkvän på fika hos hans mamma, och nu ser vi James Bond. (Härligt skönhetsideal -83, tydligen. Tjejerna ser ut som.. nu).

Som sagt, idag är bättre än igår. Ändå har jag skakat hand med min spegelbild om att aldrig mer visa mig avklädd för min pojkvän. Jag kan nog överleva det här, bara jag slipper visa min kropp. Hoppas att jag ändrar mig..



Kommentarer
Postat av: Lissie

Åh, den där bilden är ju lite hemsk...



Vad skönt det låter att ha en så bra terapeut, det är guld värt när man hittar någon man verkligen funkar med!



Och tack för fina ord. Kram

2011-03-11 @ 11:07:05
URL: http://fairlynuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0