Tisdag 8 mars

Grattis på födelsedagen, fina Therese! <3

Och grattis, älskade Bosse.


Jag är så jävla trött. Har varit alldeles för nervös, druckit alldeles för mycket kaffe och tagit en snus i kombination med åksjuka en gång för mycket idag. Intervjuerna gick briljant, vi har träffat en omvärldsanalytiker på Region Värmland och näringslivschefen på Forshaga kommun, och båda var jättetrevliga. Vi har hunnit ta en promenad i Karlstad och jag har varit jätteduktig med mattiderna. Fikade bredvid Färjestadspelaren Jörgen Jönsson och fick en fin Värmland-t-shirt av Region Värmland också, möcke trevlig dag.

Nu ligger jag och lyssnar på Lars Winnerbäck och låtsas att jag är olyckligt kär. Det låtsas jag ganska ofta, eller tror snarare. Joakim är i Uppsala med sina vänner, och jag blir alltid skitnervös när han umgås med dem. Jag är så rädd att de ska övertyga honom om att han ska lämna mig..

Måste vakna till nu, ska snart gå på Pitcher's och se Barca - Arsenal. Det kanske hjälper om jag sprättar en folle? Ungefär lika logiskt som när jag skulle stilla min nervositet med en snus tidigare idag - det fungerar inte för ickesnusare, om ni undrar.


Kommentarer
Postat av: flygast

ja, men visst är det sjukt. att folk inte kan berätta! det känns som om det borde vara en grungläggande princip liksom. mina panikångest-attacker har minskan brutalt sedan jag fick informationen om vad min ångest faktiskt är.



gillar din blogg! vad tycker du om scä? hur länge har du varit sjuk?

2011-03-08 @ 20:29:14
URL: http://flygast.blogg.se/
Postat av: therese

Tack :)

2011-03-09 @ 09:50:42
Postat av: Lisa

Härligt att det går så bra där borta! och med maten också:) Tror du kommer klara din utmaning galant, o du kommer va ännu ett steg längre när du kommer hem igen! :)

vad är det du jobbar med/pluggar som gör att ni skulle träffa dom snubbarna och göra sådana intervjuer o så? om det inte är anonymt, hehe.

Det var ju jättebra tips! även fast många av dem inte känns jobbiga för mig längre. Men ska absolut ha det i åtanke, tack!:) O du ska va stolt över dina målningar, vad jag sett här så är du riktigt bra!

2011-03-09 @ 13:34:32
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com
Postat av: Faran

Övertala honom att lämna dig? Man har ju aldrig sett Jocke så glad som när han är med dig. En glad Jocke är en rolig Jocke. Vi vill ha en rolig Jocke.

Sen är ju du så jävla skön också att vi inte vill att du ska försvinna ur vårat gäng. Du behöver inte vara orolig!

2011-03-09 @ 22:21:41
URL: http://smakblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0