Söndag 20 mars

Vilka bra frågor jag får. Bra som i genomtänkta, och bra som i svåra. Jag ska plita ner något riktigt vettigt imorgon!

Jag är fortfarande helt exalterad efter filmen igår. Det ryckte i hela mig när jag försökte sova, jag vill boxas..!

Idag har Hampan varit här. Han, jag och Jocki tog en långpromenad i det fina vädret. Jag älskar platsen där vi bor, ska aldrig flytta härifrån.



I Bergshamra finns det Jesusänder.

Åkte till Joakims farfar i skärgården idag. Käkade middag och fikade och såg på Midsomer Murders (äntligen lite vettig TV, pensionärshäng är bra grejer), det var trevligt. Men det blev alldeles för länge, eftersom det går så få bussar. Jag var trött och kunde inte fokusera och kände mig osocial och dålig och så började paniken växa över att mina enda jeans som ens går på är för trånga.. Varför blir det så, att när jag inte känner mig på topp så blir jag alltid lite extra fet?

Blev galet frustrerad på vägen hem. Helvetes jeans. Helvetes jag, som inte bara kan acceptera att jag behöver nya jeans. Helvetes ätstörning, som gör att jag inte kan tänka klart, vara glad, tro på min pojkväns fina ord. Och helvetes ätstörning, som gör att jag inte kan boxas.. Det finns verkligen ingen återvändo; frisk it is.



Kommentarer
Postat av: camilla

Det låter bra :D har du testat några nyheter för i år än? :)



Vad härligt att höra att det går framåt, det gör det för mig också :D och jag håller med dig det jobbiga är inte att äta utan det är alla tankar. Man blir tokig bland. Men jag märker mer och mer hur jag släpper kontrollen och det är läskigt tycker jag. kramar

2011-03-21 @ 11:24:27
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Hampan

Jag tycker du var snygg i dina jeans! =D Men om de är obekväma ska du nog köpa nya ;) kraaam

2011-03-21 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0