Onsdag 23 mars

Vad fina ni är, som är glada för min skull! Jag var så speedad, exalterad och glad igår att jag inte kunde sova.. Kul att jag får sömnproblem både när jag mår dåligt och när jag mår bra, haha.

Tog mig upp imorse i alla fall, hade till och med hunnit till skolan i tid om jag bara hade lyckats gå ut genom dörren. Jag är helt otrolig, det tar hundra år att komma fram till om jag ska utsätta andra människor för mitt anlete eller inte. Jag kom jättesent idag igen, men stannade hela dagen. Fem timmar föreläsningar!! Och jag dog inte ens. Vanligtvis brukar jag behöva gå hem efter 25 minuter, för att jag håller på att svimma av trötthet och huvudvärk.

Jag fick med mig Sara hem på lunch. Mitt sociala liv nowadays skrämmer mig nästan..

Tyvärr tog jag slut helt när jag kom hem. Lämnade målningen till Jocke och försökte laga mat istället. Var alldeles för trött och blev stressad, likamed blev jättearg på J för att han är med en sån sopa till tjej som inte ens kan koka pasta, tärna kassler, riva ost, vispa ägg och steka lök samtidigt.. Ehm. Det blev i alla fall gott.

Har bjudit in lite folk på fest här på lördag. Direkt när jag hade gjort det så ångrade jag mig. Varför skulle de vilja komma hit? Tänk om ingen kommer? Tänk om de inte har trevligt? Jag orkar inte bli dissad, och då är det ganska dumt att bjuda in till fest. Klart jag blir dissad, hur många gånger har inte jag tackat nej till fester, liksom..?

Nu ska jag sova. x


Kommentarer
Postat av: flygast

tack!! jag är också glad. jag är så glad och nervös på samma gång att jag bara vill gråta i hundra år. för eftersom jag bestämt mig för att liksom... testa släppa ALLT nu; lita på behandlingen till hundra procent, "fördumma" mig själv genom att bara ta in och in och in utan att låta mig själv börja förhandla. just därför känns det så jävla skönt med också så sjukt läskigt, vad för liv väntar mig nu liksom? ett LIV antagligen, haha. shit.



och visst är det bra med ärlighet! har också förstått, nu när man vill vara ärlig mot folk, att det faktiskt är väldigt svårt för andra att förstå. jag förväntar mig egentligen inte att någon ska förstå mig, mest att folk som står mig nära iallafall ska vilja försöka förstå. det räcker.



kul med festen! och modigt! klart folk kommer, om de inte har logiska anledningar till att befinna sig på annan plats. jag hade kommit på fest hos dig!

2011-03-23 @ 20:30:48
URL: http://flygast.blogg.se/
Postat av: Sara

Du får inte bli ledsen om jag inte kommer på festen. För om jag inte gör det så är det enbart för att jag inte gillar att gå på fest och inte för att jag inte gillar ditt sällskap : )

2011-03-25 @ 15:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0