Onsdag 16 mars

Besöksrekord!! Kan rubriken "nakenbilder" ha något med det att göra, månne?

Ni är fantastic, och jag är på banan igen. Det är det fina med att ramla pladask hela tiden, lika många gånger får man vara med om den härliga känslan som det innebär att resa sig.

Jag har varit på Idun idag, och självklart ska jag inte hoppa av. Jag är verkligen tacksam för allt klokt jag har fått höra idag.
  • Det är för mycket begärt att jag ska vara nöjd med min kropp nu, jag har alltid varit missnöjd med den och jag är mitt i en behandling. Det tar tid.
  • Istället för att tvinga mig själv att acceptera min kropp bör jag strunta i den. Vara neutral. Fokusera på annat. Jag kan ändå inte se den på ett objektivt sätt nu.
  • I min kategori "Förebilder" har jag samlat vackra kvinnor som jag verkligen ser upp till. Tack för påminnelsen!
Efter Idun promenerade jag och Therese in till stan. Igår tog jag mig inte ens ut ur vårt rum, så det var skönt. Det är så härligt att lunka omkring i stan för att det är soligt och mysigt, jag älskar att jag inte missbrukar träning längre! Vi gick förbi slottet och såg Marit Bjørgen och Emil Jönsson vinna varsin sprintsemifinal. Såg även Malin Cederbladh (aka Anette Sundberg). Starstruck..

Åt middag med Jockiboi, sen åkte jag till Anna. Hon är bra. Väldigt bra. Jag kom hem och tyckte om mig själv.


Kommentarer
Postat av: Stella

Åt du middag med Jockiboi? Inte DEN Jockiboi väl? :S

2011-03-17 @ 20:14:22
URL: http://stellainkeri.com
Postat av: Don't mind me

Självklart, vem vill inte ha nakenbilder? Bring it on, liksom.



Var bra att du tog dig till Idun och är tillbaka på banan igen! Tänkvärda tips också. Man vill gärna att det ska bli bra snabbt, gärna nu med en gång, men det är nog för mycket begärt när man har år av kroppshat bakom sig.

2011-03-17 @ 20:20:36
URL: http://dontmindme.blogg.se/
Postat av: Stella

Vad bra att det inte var dokusåpakillen. Känns inte riktigt som din style ;)



P.S. Det var jättemodigt av dig att lägga upp den där avklädda bilden på dig själv. Kram!

2011-03-18 @ 00:26:17
URL: http://stellainkeri.com
Postat av: Lisa

Låter som en bra dag! O du, man behöver inte tycka om sin kropp med en gång, det tar tid.. man behöver faktiskt inte granska sig, man kan undvika speglar och inte titta så mycket.. ta på sig kläderna bara o så är det bra sen liksom. :) jaja.



Tack vill jag säga till dig! Du är alltid så ärlig i allt du skriver o även då i kommentarer, o om du då skriver nått väldigt bra så blir man extra glad.. förstår du? hehe. iaf..

kommentaren var till dag 23 föressten, helvetesdagen, men jag antar att den var menad som kommentar till igår, dag 24. annars vet jag inte riktigt vad du syftar på.. haha.

hoppas du får en bra dag!!

2011-03-18 @ 07:28:01
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com
Postat av: Lisa

Ja, nu när du säger det så... ! är fortfarande glad över att ingenting känns farligt eller förbjudet och att det inte var ett dugg gott efter en normal mängd.. :) min kropp verkar ha fått in en slags gräns, precis som "normala människor" yey! :D

-Glad du gör mig, tack!:)

2011-03-18 @ 08:49:46
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com
Postat av: Tant Malin

Hon Marit, är det hon som åker skidor och har VÄRLDENS SNYGGASTE mage? Jag såg en bild på henne och höll på att ramla omkull!



Kram

2011-03-18 @ 10:26:45
URL: http://tretusenggr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0