Måndag 28 mars

Grattis Qrr och Lenn!

Tack alla för era fina kommentarer och tips. Jag är fruktansvärt less på att jag fortfarande mår så dåligt som igår då och då, jag blir oerhört nedslagen av det. Samtidigt blir jag nog så pass nedslagen för att jag börjar bli ovan, jag hinner glömma hur pissigt nere jag blir mellan gångerna. För inte så länge sedan var nästan varje dag som igår, det går framåt!

Att bli frisk från en ätstörning är ingen dans på rosor, so to speak. Ge fan inte upp.



Halva dagen idag sög, ångestbakfylla är värsta sorten! Lyckades i alla fall få lite energi (av Joakim, fattar inte hur han lyckas), så vi har flyttat hälften av våra grejer till det nya rummet och druckit Chokladkaffe a la Tuld (ska drickas med bananbubbar () i solen.

Jag ska antagligen flytta min häst till Stockholm. Vill verkligen ha henne närmare, jag klarar inte av att åka dit så ofta som jag vill. Det är en bit att åka, jag måste alltid sova över och det blir ett litet projekt varje gång. Jag kan inte riktigt rasa ihop av dödsångest när jag behöver det. Det är lättare att låta bli när man bara är borta några timmar.

Åh, nu längtar jag. LillBambi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0