Måndag 21 mars

Vad bra det är att bli ifrågasatt. Jag inser ju, när jag skriver om hur jag äter och lever, att jag verkligen tror på det. Och jag förstår varför när jag förklarar det för andra.

Trött dag. Åkte till Fridhemsplan, mötte upp Jocke och handlade sista färgen till rummet. VI har nämligen kommit av oss lite med flytten.. Drack kaffe på McDonald's (kände mig som en tant där, fullt med folk som hånglade i sofforna och kladdade på läppglans mellan tuggorna) och handlade mat. Intressant utflykt. Intressant dag.

Men nyss blev dagen intressantare, Matilda kom nämligen förbi på lite te. Det gör mig glad, dels för att jag blir så stolt över att jag bjuder in henne trots att jag är trött och seg och inte kan visa mig från min bästa sida, dels för att hon är bra.

Var det någon som var på Hillevi Wahls föreläsning på Medis igår? I så fall, var den bra?


Kommentarer
Postat av: anna

du är så himla klok!

2011-03-22 @ 00:02:58
Postat av: Matilda den andra

DU är bra! Kram :)

2011-03-22 @ 09:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0