Hanna Hellquist.



Oerhört skön tjej som är sig själv. Inte så svårt när man är ascool, men ändå. Hon är en sån där tjej som man vill vara, vill vara vän med, vill äta upp. Hennes program "Jakten på lyckan" finns på SVT play, rekommenderas. Hennes blogg hittar ni här.

Gah, hon är helt underbar!!

(Tack, Lenn, för att du presenterade mig för denna kvinna!)

Edit: Hanna är även med i morgonpasset i P3. Hade glömt det, jag kan nämligen inte lyssna på radio för jag tappar bort mig om jag inte har något att fästa blicken på. Men för er mer normalbegåvade.. (Tack, Matte).


Kommentarer
Postat av: Faran

Om du inte redan vet det så är hon även med i Morgonpasset i P3.

2011-03-05 @ 17:07:09
URL: http://smakblogg.blogg.se/
Postat av: lenn

Kul att du gillar henne! Jag är kär i n'a! Kram!

2011-03-06 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0