Fredag 18 mars

Startade dagen med min sämsta redovisning någonsin. Det märkliga är att det inte rörde mig i ryggen! Sara och Muca gjorde sina delar jättebra, så de påverkades inte av min usla prestation. Får jag erkänna att det är skönt att vara värdelös ibland?

Halvtid i Idunmatchen!! Jag och terran pratade om delmålen och slutmålen som vi satte upp första veckan. Jag kan redan bocka av mina slutmål, sjukt stolt! Delmålen har jag tyvärr inte uppnått, men det var nog lite naivt att tro att jag skulle ha släppt kroppsångest och börjat lita på Jocke redan nu.. Slutmålen var att äta sex gånger om dagen, bryta ätstörda vanor och mönster, vidmakthålla förändringarna och uppnå en normalvikt.

Jag älskar yogan på Idun. och jag älskar instruktören! Har funderat mycket över ordet trygghet de senaste dagarna, och hon är verkligen definitionen av trygg.

Idag slutade Tove. Sorgligt, men det är verkligen nyttigt att se att det tar slut. Det går fort som fan, och det gäller att ta vara på Iduntiden.

Den här veckan har varit som vädret idag, jättemörkt och jätteljust på samma gång. Jag har lärt mig mycket, blivit införstådd med hur långt jag har kommit, tvingats ta en funderare över min motivation och.. ja, blivit väldigt motiverad igen.

Tog en möcke mysig fika med Therese och Johanna efter Idun. Vad jävla trevligt livet är, har ni tänkt på det?

Jag håller på att bygga en mur. Det är nog en dålig idé egentligen, men jag måste. Ni vet, sometimes we put up walls..


Kommentarer
Postat av: therese

Sv jag tror faktiskt det är Ronnie, hehe. Åh, tack vad snäll du är! Inte trodde jag att jag kunde inspirera!



Du är så bra som nått dina mål! Verkligen! Ett bevis på att kämpar man så går det! Tänk på det med de andra måleN! Du kan!

Hm, det där med muren? Är det en dålig idé tycker jag du ska ta dig en funderare till. Om din bästa kompis byggde upp en sån mur, hade du gillat de då? Hade det varit bra för henne? Men du bestämmer, om du måste...

Krraaaammmaarrr

2011-03-19 @ 18:32:39
URL: http://skuggdoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0