Tisdag 25 januari

Efter mycket om och men med bindingsinställningar och stavköp lyckades vi med en halvdag i backen. Jag älskar att åka snowboard!!



Igår sa Jocke att han hade tagit bort sitt Facebookkonto, för att inte jag ska vara svartsjuk och snoka på tjejerna han är kompis med. Jag gjorde slut. Vanligtvis brukar jag försöka få honom att göra slut, men nu var det jag. Vi kan inte vara tillsammans om jag är så svartsjuk att han inte ens kan ha gamla ligg på Facebook. Det är ju helt sjukt. Han ville inte att vi skulle göra slut. Så han tog tillbaka sitt konto, och jag ändrade mig. Det känns inte klokt att han gick så långt på grund av min svartsjuka. Jag hatar att jag är svartsjuk. Jag vill inte att det här ska gå åt helvete.. Samtidigt kan jag inte sluta tro att han egentligen vill vara med någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0