Måndag 31 januari

Andra Idunveckan.. Var ganska pigg när jag kom dit, men efter att ha studerat mig själv i toalettens helkroppsspegel och haft terapeutsamtal om mina föräldrar, så tog energin slut. Jag orkar inte. Jag orkar inte ta tag i allt. Orkar inte bearbeta, orkar inte tänka, orkar inte vara vuxen. Orkar inte vara stark. Jag ser ett monster i spegeln och ändå ska jag kliva upp på mornarna och låtsas att jag är människa. Klä på mig fina kläder, sminka mig. Trängas på tunnelbanan och försöka smälta in bland alla vanliga. Gah, det är positivt nu.

Jag fick i alla fall träffa mina fina tjejer. De är lika underbara som förra veckan. Jag är så trött att jag inte minns vad vi pratade om, men det gick löjligt lätt att äta och det känns fortfarande helt rätt att vara där. (Förutom att jag inte orkar).

Sketchade med kolkrita idag. Kom på att jag skulle lägga ut det jag ritade, bara för att jävlas med mig själv. Jag ska visa er teckningar på dudes med olika långa armar.. Äh, det var inget. Varför måste jag berätta att jag ser vad som är fel med dem? Orka försöka vara perfekt. Jag orkar inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0