Måndag 24 januari

Vi åkte bil hela dagen idag, jag, Jocke, Linda och vrille ska spendera en vecka i min stuga i Fjällhalsen, Bydalen. Bilåkning är tråkigt. Jag blir orolig. Jag åt godis. Det kändes som om det blev för mycket. Var det för mycket? Det var nog bara 2-2,5 hg, men det räckte för att få mig ännu mer orolig. Jag hade rejäl ångest innan vi kom fram till Östersund, bröstkorgen exploderade nästan innan vi kom fram till pappa. Då grät jag, och ångesten släppte helt. Jag älskar min pappa så otroligt mycket, jag hatar att jag är så hjälplös!! Han förtjänar att må bra. Min bror förtjänar definitivt att må bra.. Vi handlade i Östersund, och sen åt vi kinamat. Jag åt förresten två hamburgare till lunch idag. Två! En räcker inte, och jag var verkligen inte sugen på strips. Fan, vad jag är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0