Lördag 22 januari

Jag och pojkvän åkte till Bambi idag. Det blev bråttom, och tåget gick mitt i lunchtid. Så jag kom med en briljant idé - vi äter på McDonalds! Två sekunder efter att jag skickat iväg Jocke till Donken insåg jag vad jag hade gjort. Jag är INTE redo för hamburgare med strips.. Men det spelade ju ingen roll, jag kunde inte balla ur när maten redan var inhandlad. En ElMaco med strips och dip, hell yeah!

Efter att ha myst med Bambi, som för övrigt blir finare och finare för varje gång jag är här, red jag Rosie på ridbanan en sväng. Underlaget var värdelöst, så jag kunde bara trava och galoppera på ena långsidan. Det blev alltså mycket övergångar, mycket bra indianträning. Hoppade två språng över ett litet hinder också. Fan, vad det är roligt att rida! Jag älskar att jag har hittat ett sätt att göra det kravlöst.



Finaste Bambi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0