Fredag 28 januari

Vi åkte till backen vid 10 imorse. Sista åket innan första mellispausen så tog jag för mycket sats i ett för stort hopp. Blev livrädd och ändrade mig på toppen av hoppet, så jag lyckades vända mig om och flyga med huvud och lats först ner i backen på andra sidan. Jag tappade andan, huvudet sprängde och jag blev liggandes bakom hoppet. Det var obehagligt. Hjälmen gick sönder och bindningen bröts av. När jag körde igång igen (med ny hjälm och en lånad bräda) vågade jag inte hoppa. Jag blev fly förbannad på mig själv, åkte själv ett par åk och tvingade mig själv att hoppa, och sen gick det över. Jag är konstig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle aldrig ha vågat hoppa igen.

2011-01-31 @ 22:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0