Lördag 19 februari

Gillar att ni gillar mitt träningsmotto. Det är bra! Alltså på riktigt, det är verkligen ett förjävla bra motto.

Annars då? Helvetes jävla skitdag. Kunde inte sova igår, en miljon frågor bet mig i magen men Jocke vägrade svara. Tog en karta Oxascand, som värsta druggien. Jag somnade såklart av det, men frågorna var kvar imorse och jag ägnade dygnets första 18 timmar till att plåga min pojkvän i förhör. Jag plågade mig själv också, svaren gjorde asont. Nu vet jag vem av hans tidigare sexpartners han helst skulle ligga med igen, vilka av mina vänner han skulle kunna tänka sig att ha sex med ("typ alla", grattis brudar) och hur hans sängkamrater har presterat. Tack till mig själv, jävlar vad mycket bättre det känns nu.. Jag fick honom dessutom att säga att jag var finare innan jag fick finnar (ser ut som Lilla Gubben i ansiktet), och då låste jag in mig på toaletten och sminkade mig i en timme. Det gick åt Gehenna, jag lyckades inte täcka någonting och ju mer jag sminkade, desto smutsigare såg jag ut.

Det är ologiskt att han tycker att jag är finast. Jocke sa att det är minst lika ologiskt att jag tycker att han är finast, eftersom han är 24 år och utrustad med ölmage. Det kanske ligger nåt i det? Kanske, kanske kan han älska mig på samma sätt som jag älskar honom?

Troligen inte, men skitsamma. Jag hade ställt in en bardejt med T2 (samma T som jag var hos i torsdags, fast då råkade jag nog skriva T1. Måste sluta med de här kodnamnen) och J, men vände på en femöring så jag och Jocke åkte in till stan och drack öl med dem. Utomordentligt trevligt!! "Drack öl" är förresten fel ordval för sysselsättningen, J och T2 drack traubensaft (druvsaft), jag drack alkoholfri öl och Jockiboi drack vanlig öl (såå passé).

Jäklar, vad stolt jag är att jag lyckades vända den här dagen. Det är förstås inte enbart min bedrift, så tack ni fina som räddade mig.

Tyvärr gick den dåliga dagsformen ut över maten idag, vaknade förstås sent och sen glömde jag att äta eftermiddagsmellis. På ett sätt tycker jag ändå att det är positivt - bedrövlig dag, bedrövligt humör, bedrövliga tankar, men inte en enda gång funderade jag på att äta bort känslorna. High five! Nu gäller det bara att påminna mig själv om det, jag är nämligen väldigt ovan vid att inte tänka på mat.

Kyss och natt!



Kommentarer
Postat av: J

du går på scä väl? har för mig att det framgått i dina texter.. ett litet tips är att ta med din kille under ett samtal med din beh, typ som ett familjesamtal, det är faktiskt jätte bra!

kram

2011-02-20 @ 22:47:20
URL: http://mittfelaktigaliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0