Tisdag 8 februari

Har veterinärtid imorgon 9.30. Haren äter sämre och sämre.. Är väldigt nervös nu, är Harrys tandfel på grund av mig så.. kommer jag inte hantera det bra.

Idag har jag haft mycket ångest. Jag kanske ska tala om att jag håller på att trappa ner mina antidepressiva, det kan nog påverka mig mycket. Har inte funderat så mycket på mitt utseende i alla fall, det är ju positivt.. Har hjälpt syster med lite läkemedelsräkning, annars har dagen inneburit absolut ingenting. Träffade Sara i klassen, saknar henne. Har pratat med Tove och Natanya, saknar dem. Har inte varit särskilt ätstörd idag, förutom när jag skulle köpa fika till mig och syster på Pressbyrån. Hade tagit varsin bulle (det är ungefär tre år sedan jag åt en bulle senaste!), en choklad till Amanda och en islatte till mig. Ätstörningen ändrade sig när jag var framme till kassan, och tog en svart kaffe istället. Fan! Jag hann inte ens reagera. Men bullen satt fint.

Har filat på ett inlägg om att bli och att vara frisk, angående andra bloggare och deras tankar kring att bli (eller inte bli) av med sina ätstörningar. Men jag får inte riktigt till det, det kommer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0