Tisdag 15 februari

Tack för era kloka ord. Jäklar, vad mycket fina och vettiga människor det finns där ute.. Och runt mig! Det betyder så mycket, är dock lite för trött för att finna ord just nu. Och tack för kommentarer om bilderna på mig!! Det fräna är att jag tror på er. "Smoking hot", liksom. Ja, varför inte?

Igår gav jag ätstörningen fingret och tog en chokladmuffin och O'boy till kvällsfika. Och lite godis på det. Ingen ångest, bara njutning. Incredible me!

Golly, what a day.. Ibland känns allt så bra, det är nästan overkligt. Eller så är det inte det, det kanske verkligen hjälper att börja äta..?

Har tagit en promenad med älskade vännerna Hampus och Matilda, sen målade vi i några timmar innan vi åt middag tillsammans. Möcke trevlig dag.

Hampus, idag har du fått mig att känna mig frisk. Inte illa pinkat, va?

Nu - fotboll och öl. Är inte det friskt så vet jag inte vad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0