Lördag 23 april

Tack för fina och kloka kommentarer. (Som skrevs för hundra år sedan, men jag glömmer svara).

Har varit på picknick med syster, svåger, alla kids, Jocki och Harry Kuvert. Vi gick till 4H och tittade på djuren, men Harry var mest intressant. Han blev klappad av 38 barn och sju pensionärer.

Vi blev ute hela eftermiddagen, och när vi kom in igen så ringde Johanna och bjöd mig på middag. Blev inget besök hos Bambina idag, men tacos med Johanna och Therese var inte så dåligt det heller.

Jag blev kvar hela kvällen, möcke mysigt. Vi pratade mycket ätstörning, men jag tror att det var på ett bra sätt. Jag pratar inte så mycket om det längre, och att göra det får mig verkligen att inse att jag inte vill vara sjuk. Jag vill inte ha någonting av det sjuka, inte ens en smal kropp. Det är så jävla ovärt. Jag vill inte att en cell i min kropp ska vara ätstörd.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gillar sista stycket! Kunde inte sagt det bättre själv! Du är grym:) Tror på dig!!! Du kommer såå komma hela vägen ur allt.. det tvivlar jag inte 1 sek på :)

2011-05-08 @ 12:06:53
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0