Torsdag 14 april

Morgonen sög, tjafsade om Jocke om ingenting, kom inte iväg på dansen och blev jättebesviken på mig själv för att jag aldrig utför något som jag vet att jag vill eller borde göra.

Sara smsade och vände min dag. Hon lyckades övertala mig att gå på skolan, och sen hängde hon med hem och åt lunch. Fan, vilka fina vänner jag har!

Åkte till Bambi och myste (mös?) lite. Det märks att hon blir mindre hanterad nu, och att det var längesen vi gick på promenad, för lillan går rakt över mig. Dags att skaffa ett träns, tror jag. Jag har börjat få ridabstinens, jättemycket. Trist att det är två år kvar innan jag får rida på min pålle..

Har pluggat massor idag! Kommer igång så bra på tåget, så nu är jag på väg att lämna in en seminarieuppgift i tid. Helt otroligt! Det ironiska är att när jag väl börjar så tycker jag att det är jätteroligt. Kanske inte alla uppgifter, men min utbildning. Blir lite peppad på framtiden, faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Magda

Varför får du inte rida på din häst?! :O



Blir jättenyfiken på utbildningen! Själv läser jag till sjuksköterska i göteborg men skulle vilja byta till stockholm så att jag kunde vara närmare min familj och så. Kram, blir glad när du uppdaterar :) :)

2011-04-17 @ 02:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0