Söndag 10 april

Dansade latino idag. Har kommit fram till att det inte blir någon danskarriär för mig - ett kylskåp har bättre motorik än mig. Roligt är det i alla fall, och det är nice att dansa skaka-rumpa-dans när man faktiskt har en rumpa.

Joakim följde med till Bambi efter dansen. Han tog det initiativet själv, och jag blev sjukt glad! Har inte orkat skriva om det, men det är konstigt mellan oss. Jag är skiträdd att vi ska hamna i den onda cirkeln igen, där jag antingen stöter bort honom när han vill vara nära eller är för på så att han stöter bort mig. Så nu är jag mest avvaktande istället. Passiv. Avstängd. Det är obehagligt, egentligen är jag ju jättekär. Men det känns bättre idag.

Bambi mådde fint. Hon är lite mer hispig än vanligt i den nya miljön, men lugnade sig när vi pysslade i stallet. Hon har hittat en ponny som hon får umgås med i hagen, men resten av hästarna är onda. Stackars bebbe.

Nu ska vi se film. Jag orkar nämligen det nuförtiden. Tänk vad mat kan göra!


Kommentarer
Postat av: Tove

Matilda, när har vi en dejt på legumes? <3

2011-04-11 @ 08:54:44
URL: http://flavigry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0