Onsdag 13 april

Lunchade med Marie, Johanna och Therese idag. Det var jättemysigt, de är grymma! Jag borde dock sluta fuska till mig enkla luncher hela tiden. Att äta ute är ingen grej längre, det är en betydligt jobbigare utmaning att laga lunch till mig själv.

Åkte till Bambi på eftermiddagen. Hon var jättehalt, eftersom veterinären skar en massa i hennes hov igår. Hon är glad i alla fall, jättetight med de andra stona nu. Lagom tills jag har kommit på att jag ska flytta henne igen.. Har hittat ett stall som ligger jättenära oss, så när hon är bra i hoven så drar vi.

Det är fint att vara i stallet varje dag. Kan inte fatta att jag har klarat mig utan det i så många år! När jag är där finns ingen ätstörning, ingen kropp, ingen ångest. Det är nästan overkligt. Synd att dygnet har så många andra timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0