Lördag 9 april

Jeez, vilken dag det var igår. Jag var så jefla nervös hela dagen, hade världens största klump i magen både innan och medan vi hade Bambi i transporten. Hampus var grym, han har aldrig kört häst eller lastbil förut men gjorde det jättebra. Och Bambi var grym, klev in i bilen efter att ha tittat en liten stund.

Usch, jag hatar att vara nervös. Fattar inte att jag har tävlat både i ridsport och i boxning.. Skulle aldrig klara det idag. Som tur var åkte Jocke med igår, annars hade jag imploderat. Lyckas tyvärr inte äta som jag ska när jag har hjärtat i halsgropen, men istället för att bli glad över för lite mat så blir jag orolig att förbränningen ska lägga av.. Ätstört, men ändå bättre. Dessutom är det ju fantastiskt att jag inte ens minns hur det var att hetsäta när jag blev stressad. Yay för det.

Vi åkte vid halv tio igår, och kom hem halv åtta. Galet utmattande! Ändå lyckades jag hålla mig vaken och både laga mat och se film med Hampus och Jocke sen.

Lättnaden idag är enorm. Det låter hur löjligt som helst, men det var för mycket i veckan. Allt blir ju hundra gånger värre när hjärnan inte är med..

Har städat rummet idag (äntligen, har skjutit upp det lite för länge nu) och sen åkte jag till Bambi. Pluggade (!!) på tåget dit, det var fan inte igår. Bambi mådde bra, lite mobbad av de andra stona men det bör bli bättre när de lär känna varandra. Jag var bara där kort, borstade lite och kollade runt i stallet.

Ursäkta att jag är sämst på att blogga. Jag kommer bara inte på så mycket att säga om ätstörningen längre. Den visar sig ju mest i att jag fuckar upp allt med Jockiboi, så nu ska jag åtgärda det och se film med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0