Fredag 1 april

Humor.

Google:



SL.

SR Jämtland.

Söta.

Jag har Harrys framtänder i handväskan. Aprilskämt? Allvar? Huh?

Som sagt, idag har haren opererats. Jag har gått i skola (tackar Saras övertalande förmåga) och köpt en Rubik's Cube (förövrigt den sämsta vän jag någonsin haft. Blä! Har dock lyckats lösa den en gång, tur att det finns många nördar som gillar Youtube). Har även åkt in till Odenplan och handlat medicin till djuret.

Sex resor med buss 40 idag, lyckades pricka in "via Ekhagen" varje gång. Det är mitt värsta, tror jag. Ekhagenbussen. Det suger i och för sig att åka buss i Stockholm ihuvudtaget, för det går så sjukt långsamt. I alla andra städer åker bussen från en destination till en annan, och så stannar den på vägen. I Stockholm måste alla gator och gränder och kvarter ha en egen busshållsplats, och alla hållplatser måste passeras av alla busslinjer. Det går fortare att gå till universitetet än att åka buss dit, och det går fortare att cykla till Odenplan än att ta bussen. Jag hatar att åka buss här!! Det är som mindfulness, jag blir så stressad av det att hjärtat kryper ut i ena armen varje gång.

Så fick jag ur mig det också. Jag är förresten trött. Och opeppad. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Don't mind me

Haha, de där jävla Ekhagsbussarna alltså. Lyckades alltid pricka in just dem.

2011-04-01 @ 22:49:55
URL: http://dontmindme.blogg.se/
Postat av: S.

Hej! vad lustigt, jag var inne på din blogg här om dagen ^^ Och nej får ingen hjälp med min ätstörning, men jag har sökt. Igen. Jag har en tendens att söka och sen går jag ett par gånger för att sen avsluta det hela. Men nu ska jag väll ge det en försök till. Väntar på att vuxenpsyk ska ringa upp (då jag avbokade en tid jag hade och bad om en ny:p)



Vilken bild är bedrövlig? Den vältränade tjejen? :P

2011-04-02 @ 23:31:29
URL: http://metrobloggen.se/chooselife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0