Lördag 26 mars

Mysdag. Efter frukosten åkte vi till Mörby och köpte alkohol(fritt), och jag köpte ett par jeans(!). Sen åt vi lunch hos finaste Matilda. Jag och Matilda tog en liten promenad, och sen cyklade jag till Plantagen och handlade ljus inför Earth Hour. Råkade handla tre krukväxter också. Jag lovade Jocke att det var sista gången, för det är nog fjärde gången jag trotsar vårt köpstopp där.

Anna kom och åt middag med mig, och sen började festen så smått. Det var jättetrevligt, även om jag tycker att det är svårt att "få ihop" olika sorters människor. Det är väl deras eget ansvar, i och för sig, men jag.. Äh, skitsamma. Jag hade förbaskat trevligt med mina närmaste, och jag tror att de hade trevligt de med.

Det står "Vot ex mann" på vår alla-får-rita-plansch i korridoren. Jag förstod inte alls vad det betydde först, men sen insåg jag att det var ett gäng tyskar som var här och sjöng på "Alla som inte dansar är våldtäktsmän". Vot ex mann, alltså.

Bilder från lunchen, promenaden och efterfesten.


Snygg servett.


Snyggkossor + snygget.


SnyggMatilda.


Snyggt träd.


SnyggAnna.


SnyggJocke.


SnyggJag.


SnyggHampus.


Kommentarer
Postat av: mimmi

Tusen tack för svaret ang. maten.



På matschemat står det 2 mackor till frukost, menar du då att ni äter 2 halvor av detdär flerkorns brödet eller 2 hela bullar (4 halvor)?



På mellanmålet, är det 2 halvor ni får då?

om ni äter smörgås eller typ kaka/bulle till mellis, har man dryck till det, mjölk/juice etc?



Dricker ni vatten till maten eller mjölk?



Undrar även hur de rekomenderar att man får in frukt i sitt matschema, på en del ställen vet jag att det ingår en frukt i lunch middag (att man äter det till alltså), är det så på idun?



Du skrev detdär med att man kan äta "vissa" grejer 4 ggr i veckan utan att påverka, menas med det att man kan äta viss mat då, eller att man kan äta helt utöver schemat (typ extra godis, kaka, eller som du skrev kanske välja extra kaloririk mat), eller bara att man kan välja "vissa" maträtter?



förlåt alla frågor, skönt att höra vad vissa experter rekomenderar när man inte har möjlighet att fråga dem själv....



m

2011-03-27 @ 15:58:29
Postat av: Therese

Allt bra?

2011-03-27 @ 20:02:31
URL: http://browntess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0