Onsdag 20 april

Det är svårt att motivera sig till att göra något vettigt när man är ledsen.

Jag tog mig i alla fall till stallet, och fick rida ut en sväng på en av Marias hästar. Det var roligt, men jösses vad jag är ovan! Jag är tyvärr galet ridsugen, vet inte hur jag ska lösa det. Skulle ju kunna sälja min fina häst och köpa en som går att rida på, men det alternativet känns ju inget vidare eftersom jag älskar henne..

Tog en kort promenad med Bambi och Josefin (Marias syster, som red en ponny), och Bambi var skitjobbig. Jätteolydig och försökte springa över mig hela tiden. Det känns i och för sig lite bra, ju längre tid det tar innan hon får sin första trotsperiod desto mer överrumplad och handikappad kommer jag bli. Hon är cool i alla fall, hoppade över ett vattenfyllt dike och lite andra konstiga diken utan att blinka.

Försökte bara vara vän med Jocke när jag kom hem, vi kom nämligen fram till att en pause är ett måste när vi pratade igår. Det är svårt att bara vara vän när man är jättekär, så jag gav upp. Han med. Jag vet inte riktigt hur jag ska komma ur de här tankarna, men så länge jag verkligen vill det så känns det ju jävligt dumt.

Jag älskar dig över allt annat, Joakim. Men det vet du redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0