Torsdag 21 april

Åkte in till stan och köpte kostym till Jocke inför gasquen i Uppsala nästa helg. Jeflar, vad fin han blev. Köpte sneakers till mig och en klänning (också för Uppsala). Åt hamburgermeny när vi kom tillbaka, väldigt trevlig dag!

Jag försöker verkligen att hålla tyst om mina tankar om mig själv. Det ger inte mig något att prata om det, och det ger verkligen inte Jocke något. Men när jag skulle prova klänningen hemma så kunde jag inte dölja det. Jag är så sjukt nervös inför tillställningen nästa helg! Jag känner mig som ett skämt när jag klär upp mig, som om jag ska på maskerad och försöker klä ut mig till en vanlig tjej. Fan, vad jag är less på det här!!

Jag är väldigt sugen på att strunta i Uppsala helt, det känns inte särskilt snällt att utsätta mig själv för det. Samtidigt tror jag att det är så jag måste angripa ätstörningen, allt sjukdomen tycker är fel är rätt.


Kommentarer
Postat av: Matilda den andra

Jag ska också vara i Uppsala nästa helg, vars ska ni? Åk dit, om staden och gasquen är kass kan vi ju ses och göra något bättre av det kanske ;) Förresten tror jag du kommer vara jättefin. (Och du klår de flesta jag känner i att sporta skyhöga klackar) Kram

2011-04-25 @ 17:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0